Alla inlägg den 25 december 2015

Av saradorthy - 25 december 2015 12:11

Nu är julveckan över och jag skall berätta hur den varit. Måndag städdamen var här , min syster och svåger kom med en blomma. Barnbarnet från Västerås hitkommen med sin familj kom till mig och hjälpte mig att frosta av frysen. Allt var frid och fröjd vi bestämde att vi på tisdag skulle promenera ner till Åhléns och inhandla Julklappar till alla 6 barnbarnsbarnen.,Hon kom på avtalad tid vi promenerade dit köpte julklappar stod i kö för att betala jag kände det här var jobbigt.Kom ut satte oss på en bänk och jag svimmade och kräktes var helt groggy. Ambulansen kom och hämtade mig in på akuten fick all den behandling jag behövde. Kvicknade till ordentligt när alla prover tagits efter 3-4 Tim. Så ville dom ta kvar mig över nattenoch jag låg kvar över natten med EKG slangar på kroppen ock på Morron kom hjärtläkaren och att allt såg normalt ut oc sonen fick hämta mig hem. På Julafton var jag bjuden till min sons familj , vi var bara 9 st, det andra barnbarnet med famil var hos hennes svärföräldrar.Mycket trevlig Julafton och i dag är det annandag jul och jag finns lägenhet pigg och kry. Till nästa blogg så har det gamla året lags till ro och 2016 har börgat . Jag vill hälsa alla ett gott slut på det gamla året samt ett Gott Nytt 2016 från Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards