Alla inlägg under juni 2018

Av saradorthy - 15 juni 2018 08:55

Denna blogg är den sista jag skriver , det är ungefär 5 år sedan jag skrev min första blogg . Nu har jag fyllt 90 år så det är lagom att sluta. Jag har haft en trevlig födelsedagsfest förresten 2 st. Den första var mes vänner på Sveriges Nationalsdag den 6 juni och den andra med familjen och syskon den 8 juni . I onsdags var den sista partiledardebatten före valet, enligt opinionsundersökningarna så blir det jobbigt att bilda regering. Men det kanji ändra sig i sista stund. Det blir intressant att ta del av resultatet. Jag tackar för mig och önskar alla läsare en fin och varm sommar Tack hälsar Sara-Dorthy

Av saradorthy - 1 juni 2018 10:35

Vi har nu alla fått informationen om krisen eller kriget kommer. Det var 9 punkter om vår vardag skulle vändas upp och ner. Jag tror jag säger som jag gjorde till hjärtdoktorn som skulle kranskärlsopera mig, han berättade allt som kan hända en sådan operation då sa jag att allt detta kan ju inte hända på samma gång. Doktorn gav inget svar. Men operationen gick alldeles utmärkt . Vi som kristna kan ju bedja till Gud att han skyddar Sveriges gränser , allt det andra är svårt att föreställa sig. Nu har alla partiledare talat till nationen om hur dom vill att Sverige skall vara om 10 år. Måtte det gå i fullbordan . Nästa blogg blir den 15 juni som också blir min sista blogg Hälsar Sara-Dorthy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards