Direktlänk till inlägg 23 mars 2018

Vecka 12 Fredagen den 23 mars

Av saradorthy - 23 mars 2018 10:06

Några tankar kring sjukhusmaten.En dotter till en kändis skräde inte orden undrar om hon trodde att mamman lågmäld ett privat hälsohem i stället för sjukhus. Jag har själv légat några dagar vid 2 tillfällen på sjukhus . När man ligger på sjukhus då är man sjuk och kanske opererad . Vid hög ålder är man trött mycket trött och så har man ingen matlust alls det är problemet, det finns ingenting man längtar efter när man kommer vem är det likadant . Inte upplevde jag att den var alldeles vedervärdigsom dottern berättade . Det kostar ju bara100.kr dygnet så inte kan man begära att man får äta som på kalas. Jag tycker hon skall be om ursäkt för sitt uttalande hälsar Sara-Dorthy

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av saradorthy - 15 juni 2018 08:55

Denna blogg är den sista jag skriver , det är ungefär 5 år sedan jag skrev min första blogg . Nu har jag fyllt 90 år så det är lagom att sluta. Jag har haft en trevlig födelsedagsfest förresten 2 st. Den första var mes vänner på Sveriges Nationalsdag...

Av saradorthy - 1 juni 2018 10:35

Vi har nu alla fått informationen om krisen eller kriget kommer. Det var 9 punkter om vår vardag skulle vändas upp och ner. Jag tror jag säger som jag gjorde till hjärtdoktorn som skulle kranskärlsopera mig, han berättade allt som kan hända en sådan...

Av saradorthy - 25 maj 2018 19:08

Bloggen blev sen i dag , men jag har haft städhjälp i dag minafönster är så fina och rena nu och golvet så perfekt. När dom gått återstår det för mig att sätta tillbaka blommorna och lägga tillbaka mattorna oc sommargardinerna skall opp , jag blir ri...

Av saradorthy - 18 maj 2018 21:54

I dag har jag varit till frissan och klippt mig hon har gjort mig fin. För att återgå till politiken så tycker jag S och M har samma uppfattning om intregation av invandring. man måste först och främst se till att dom som fått uppehåll tillstånd at...

Av saradorthy - 12 maj 2018 10:43

Bloggen blir en dag försenad, ett par goda vänner kom hit med goda bakelser och vi satt ute på balkongen och fikade njöt av av den varma solen. När dom gick så kom jag ihåg det är ju fredag i dag , då fick det vara till lördag istället. Våren går så ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards