Alla inlägg den 21 november 2014

Av saradorthy - 21 november 2014 11:49

Matheww Mc Conaugheys astronaut från vilket land vet jag inte. En kvinnlig journalist skrev att denna astronaut skulle lämna sin villa och sin familj för att åka upp i rymden för att hitta en tryggare plats för sin familj och alla som ville ha sitt boende i rymden Men om han kommer tillbaka så tror jag inte att han hittat någon sådan plats . I Bibeln står det att Jesus sa till sin samtid att i min Faders hus finns det många boningar. Dom boningarna kommer astronauten inte att finna . dessa boningar finns för dem som tagit till sig Guds frälsade kärlek och försökt att leva efter dom. Så undrar jag varför så många unga mår så psykiskt dåligt och använder den nya drogen som man till och med dör av. Dom flesta ungdomarna har det väldigt bra. Vuxenvärlden måste ta tag i detta och prioritera denna ohälsa. Jag blir oerhört berörd eftersom jag tycker ungdomarna är så härliga , samt att jag tycker om dom. Så skall komikern Henrik Dorsin vara årets Julvärd. Han berättade att han ibland besöker någon kyrka men han var inte religiös. Nej bevara sig väl inte kan man tala om att man tror på Gud i Sveriges Radio eller vara minister , det är ju värre än att vara brottsling. Man kan ta sig för pannan och undra hur har det blivit så här. Naturligtvis är det Vänstern som har del i det. Denna blogg innehåller lite av varje . Det är ju faktiskt mycket som rör sig i huvudet på en som inte är helt ung. Ha det gott vi hörs nästa fredag . Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards