Alla inlägg den 28 april 2017

Av saradorthy - 28 april 2017 15:00

I gårkvällens opinion behandlades tiggerifrågan igen. Det enda är att Rumänien tar hand om sina medborgare.Men det verkar långt ifrån verklighet .Själv har veckan varit följande , i måndags var jag på återbesök hos min läkare . Proverna var i stort sett bra, hon ville att jag skulle gå en promenad varje dag längden bestämde jag själv huvudsaken var att jag rörde på mig och inte blir sittande inne .På tisdag gick jag och lämnade in min dekl. I går kväll hade våran bostadsförening årsmöte, vi har inga problem i föreningen så det blir aldrig långdragit , vi avslutar med kaffe med dopp. I min livsresa så har det blivit 1970 , vi har anmält oss till vår första utlandsresa till landet Israel i 14 dagar. Vilken upplevelse tyckte vi , bara en gång förut hade vi flugit till Gotland och nu skulle flyga så långt. En familj som vi umgicks med följde ochså med. Jag har aldrig glömt vilken upplevelse det var. På hösten samma år började vår son sin teletekniska utbildning. Fortsättning följer hälsar Sara-Dorthy Jag bloggade kl 11.00 i dag men det kom aldrig in hoppas att det luckas bättre nu

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards