Alla inlägg den 14 april 2017

Av saradorthy - 14 april 2017 09:23

Timmarna efter jag skrev den förra bloggen upplevde vi den första terrordådet i centrala S-holm . Säpo och andra poliser och ochså politiker har kanske anat att det kunde ske i Sverige . Som vanliga medborgare så saknar vi ord, kanske det varit för lite koll på dem som kommit hit och sökt azyl dom apsolut flesta är ju skötsamma och bra på alla vis men så finns det rötägg och nu kommer regeringen att fatta tuffare lagar och regler. Sedan kan man tycka att det är mycket sorgligt att människor måste fly från sina länder och folk vill ju bo kvar i sitt land vilket är det naturliga. Det är ju ländernas diktaturer som orsakar allt elände, Sverige och Tyskland har ju gjort mycket mera än dom flesta i Europa .I denna terrorattack har polisen gjort ett jättebra jobb tillsammans med många andra. Hoppas att den värme och kärlek S-holmarna visat får bestå det är vad vi människor behöver. Jag uppskattade Kungens tal till nationen och Löfvens tal till S kongressen . Min livsresa återkommer i nästa blogg. Nu är det Påskhelg och vi bör tänka på vad Påskens budskap betyder för oss i dag . Besök gärna en Gudstjänst i Påskhelgen . Försöker att få in en påskbild från mitt kök hälsar Sara-Dorthy Glad Påsk .
I

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards