Alla inlägg den 23 februari 2018

Av saradorthy - 23 februari 2018 09:30

Nu är valrörelsen i full gång . Först KD som har dåliga siffror deras väljare är nog i stort sett från 50 plussare och uppåt så än är det inte kört. Jag hoppas att partierna bestämmer sig för ett vuxen språk, finansminister Magdalena Ā började med ett bottennapp gjorde narr av KD valturné med B Carlsson som skulle intervjua Ebba B T .Men det kommer att vara knösafullt med åhörare på de ställen han är med. Att finansministern som är med i det största partiet an griper det minsta partiet är märkligt hon säger att ekonomin går som tåget och att dom varit så generös med domäldre pensionärerna , jag fick i alla fall 86 kr mer i mån men då sänkte dom änkepensionen med 3 kr i mån. Vad skall jag lyxa till med denna höjning jo jag kan gå ut och dricka kaffe en gång i mån. Jag gillar politik så det kommer att bli intressant att följa debatterna . Det kanske blir en blocköverskridande regering efter valet världen är så osäker och skrämmande så det vore bra om det blev så hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards