Alla inlägg den 9 februari 2018

Av saradorthy - 9 februari 2018 14:23

Kallt så hemskt har vi haft det men det blir ljusare för varje dag. Mina knän blir så osmorda av all kyla. I dag skall jag till frissan och klipp mig i morron är det 90 års kalas som väntar, vi är några damer som skall följas åt dit. Det har varit ungdomars spykiska hälsa som styrt agendan veckan som gått. Vad bekymmersamt det är när man är ung skall man vara bekymmersfri och glad. Jag upplevde deg så på 40 talet med mina kompisar. Jag har ingen i min närhet som är i den åldern annars skulle jag apsolut vilja samtala med dem vad det är som tynger deras unga liv .Ekonomiskt har dom det mycket bättre än min generation. En bit kan ju vara att dom sörger föräldrarnas separation . Man harju hört att det kan vara hälften av eleverna i en klass som varit med om en separation. Jag tycker inte om skilsmässor det är oerhört tragiskt .Man skallnoga tänka sig för innan man ingår äktenskap , det skall hålla tills döden skiljer en åt.Krama om varandra medan man har varandra i livet Hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards