Alla inlägg den 24 februari 2017

Av saradorthy - 24 februari 2017 09:42

,I den senaste partiundersökningen är ingen glädje för alliansen. SD framgång förstår jag inte alls. Vad som händer i Rinkeby och stöldligorna från Östeuropa verkar bli i en omfattning som är ohållbar. Vore jag inrikesminister skulle jag införa visumtvång åtminstone i 2 år framåt , för att få ordning på de som kommer in i landet. Det beror inte på att Sverige blivit kallare utan att regeringen måste se till att Sveriges befolkning och dom som kommer hit lagligt skall känna trygghet. Det öppna Europa är tydligen inte alls bra. Trumpen har nog rätt i någon procent. / Så blev det våren1956 och vi skulle skulle åka till Ö-vik och betala det sista på bilen som köptes 1955. Sonen och jag stannade hos mamma och maken åkte till bilfirman för slutbetalning. Döm om min förvåning när han kom tillbaka med en ny PV 444 ljusgrå Pris 9.800 . Han fick samma pris för den gamla som han köpt den för. Ljusblå som jag var sa jag nu behöver vi aldrig köpa någon mer bil . På sommaren blev det en semesterresa genom Norge tillsammans med mellansystern och sedan in till Gävle där systern pojkvän jobbade. När vi kom hem hade organisationen som jobbade med Berlinbarnen ordnat med en ny resa till Sverige , förhoppningsvis skulle barnen få vara hos samma familjer som förra gången 3 mån . Haidi kom i början av aug. alla svenska ord kom hon ihåg skaffade sig kompisar följde oss till kyrkan och jobbet , trivdes väldigt bra sonens 2 årskalas var hon på . När det var ett tag innan återresan sa hon en dag , jag vill inte åka hem jag vill stanna hos er. Vi måste förklara arr man inte kan ta ett barn från en förälder och hon nöjde sig med det . Sedan var vi inte mogna att ta hand om ett barn som skulle fylla 10 år Fortsättning följer hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards