Alla inlägg den 5 februari 2016

Av saradorthy - 5 februari 2016 11:49

Nu är det boggdags igen och vad har hänt denna vecka. Regeringen och alliansen håller på att enas om bostadsbyggandet.Det verkar vara mycket bekymmer med regler och byrograti,det måste väl vara i S-Holm G-Borg och Malmö marken räcker inte till.Helt otroligt att alla människor vill bo i S-Holm men det är väl där alla jobben finns.Regeringens utredning om tiggeri kritiseras, jag kan inte finna att det är fel,håller med i stort sett allt .Inget kriminellt att tigga och det är inte fel att lägga pengar i muggen.Tyvärr löser det inte Romernas problem.För min del så skänker jag allt som är helt och rent och som jag inte använder till Second Hand butiken som församlingen driver i samband med PMU .Ser över min garderob minst en gång om året .Butiken är mycket bra och framgångsrik .Allt går till välgörenhet och katastrofer minst 100 personer i mån jobbar som volontärer och det betyder oavlönade. Personligen har jag börjat attkomma igång ganska bra städar och sköter om min lilla våning.Utegår jag med rullator och broddar. Om ett par Tim . Skall jag gå på begravning.Det är -4 grader och solen skiner och man kan ha balkongdörren öppen några Tim. Hälsningar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards