Alla inlägg den 15 maj 2015

Av saradorthy - 15 maj 2015 13:54

Veckan började med Partiledardebatt. Stefan Lefven fick varken ris eller ros , men jag tycker han har det jobbigt med alla förbund som tycker han gör för lite av allting. Inte lätt att vara Stadsminister. Anny L. Jonas S . Jimmy Å. Jacob F. Jan B. Klarade sig bra enligt experterna. Anna B. var lite opersonlig det är inte lätt att ersätta Fredrik R. Hon kanske måste vara ledigare i sin roll. Åsa R. mentor tycker att hon bör avgå, men jag vill gå lite längre hela Miljöpartiet borde lämna regeringen dom fungerar bättre att vara miljöpolis i mitten. I går Kristi Himmelsdag var jag bjuden till min sons familj tillsammans med min syster och svåger. Sonhustrun meddelade att middagen var till min syster som snart skulle fylla jämna år. Mycket god middag och trevligt på alla vis hade vi. I dag hade jag bokat tid hos min mycket trevliga läkare för mitt värkande knän. Han talade om för mig att ortopeden vill inte göra något ingrepp förrän alla andra lösningar inte hjälper fick en cortisonspruta och hjälper det inte så skall doktorn pröva ut något annat smärtstillande .Dom vill pröva allt innan det blir operation ,åldern gör ju också att det kan bli komplikationer med operation.Så nu vet jag det . Det är ju inte bara positivt att bli gammal , men det är jobbigt att ha värk hela tiden. Önskar alla en trevlig helg från Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards