Alla inlägg den 8 maj 2015

Av saradorthy - 8 maj 2015 10:54

Måndag började med tandläkarbesök i 2 Tim. Det var inte obehagligt bara förberedelse för inplantat . Jag har 3 besök till innan allt är klart. Tisdag då kom fönsterputsardamerna mina balkongfönster blev så fina och rena. Tur att det finns hjälp att få. Onsdag besök h OS sjukgymnasten han förklarade att jag måste träna varje dag , fick beskrivning på dom övningar jag skall träna på. När jag kände att jag orkade skall jag ta små promenader. Artros är ju en förslitningsskada men att det skulle vara så otroligt ont är ju svårt att föreställa sig .Det är väldigt jobbigt det beror nog ochså på att jag inte är helt ung. Blir det inte bra återstår operation, man kan ju inte ha så här ont hur länge som helst. Torsdag var en jobbig dag med träning det känns som det blir bara sämre , men förhoppningsvis skall det bli bättre.Fredag Bloggdag Vädret är mulet få se om jag klarar av lite städning av min lägenhet. Nu får jag känna om värken avtagit något till nästa fredag . Hälsningar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards