Alla inlägg den 25 april 2014

Av saradorthy - 25 april 2014 10:32

Jag kan inte komma ifrån kvinnan "Maja" hur hon och hennes barn fått vara som en flykting i sitt eget land , på grund av hennes exmakes onormala beteende. Naturligtvis är det mannen som trakasserar och misshandlar som skall ut ur huset och inte kvinnan och barnen.Mitt råd sätt en fotboja på mannen och skicka honom till manjouren. Byt ut lägenheterna som kvinnor måste fly till och där skall männen vara får dom se hur roligt det är. Vad jag inte kan förstå att inte Gudrun Schyman tagit tag i frågan hon som har så mycket kritik mot männen.Partiet FI är ju inne i politiken och har lite makt över frågan. Det är fullkomligt ofattbart att en man som själv valt sin kvinna och fått barn med henne ochsedan blir som ett rovdjur.Det måste bli en ändring . Tur att det inte är många mänsom är så onormala.
Nu till något roligare våren är i väg och vi kvinnor börjar att tänka på vårgarderoben ,provar och provar och i drar kan jag ha det här i år ochså ,men något nytt vill man. Nog kosta på sig . Det är jätteroligt ,män förstår inte hur vi kan tycka det är så roligt . Trevlig Helg önskar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards