Alla inlägg den 4 april 2014

Av saradorthy - 4 april 2014 11:28

För något år sedan åkte en duo runt i Sverige och skämtade om ljust fräscht , nu skall samma duo på en ny turné runt landet det blir visst konsumtion som är på agendan. Jag vill blogga om toppskiktet i Stockholm där bor många penningstinna Bolagsdirektörer, Bankdirektörer, Satiriker, Debattörer, Författare mm .Alla är mitt i livet duktiga och fått välbetalda jobb. Har mera pengar än dom behöver, det är inte konstigt att det byts villor och lägenheter och konsumerar vad dom inte har tid att använda. Genom pressen får man information , sant eller falskt.Men oj,oj,oj, nu måste också frun bytas ut helst med en yngre. Varje vecka berättar pressen om någon av toppskiktet om att kärleken tagit slut och att allt sker i samförstånd, om det nu alltid är sant. Men äktenskapet är mera mångfaciterat det innehåller , Kärlek, trofasthet, värme , närhet, romantik, vänskap, omtanke. Det vore väl någonting att kämpa för. Jag tror att min generation vill att äktenskapet skall hålla till döden skiljer oss åt. Jag vill slå ett slag för ett långvarigt äktenskap man mår bra av det.

Vårhälsningar Sara- Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards