Alla inlägg den 23 juni 2017

Av saradorthy - 23 juni 2017 10:32

När generation gick på Folkskolan fick vi lära oss 10 Guds Bud . Det var ett stort värde att ta med i livet . Om vi skulle fråga våra politiker i dag skulle alla vilja att vårt land levde efter budorden t.o m Jonas Sjöstedt . Nu har jag läst att vår Stadsminister Löfven har 9 bud. När jag läste dom på Aftonbladet så ställer jag ochså på på alla buden .Alla medborgare i Sveriges land är skyldiga att se till att vårt land mår bra. Fortsättning livsresan , 1974 var sorgligt vår pappa avled efter 2 operationer i maj 1974. Ett brev fick vi överraskande på försommaren när vi fick översättningen så visade att det var från Haidi från Tyskland. Förhållandet med Italienaren var slut resultatet blev en son och nu ville han komma till Sverige. Vi ansåg att inte kunde vi ta hand om henne och sonen . Hon var då 29 år och kunde ta sig fram på egen hand. Vi svarade inte på brevet. Sonen hade skaffat sig flickvän och det kändes mera nödvändigt med den relationen. Kursen som min man deltagit i var slut våren 1974. Vi var belåten med det nya yrket. Omsättningen ökade med den takt vi klarade av. Församlingen tog första spadtaget på kyrkan i juli 1974 och det var otroligt spännande. Skall försöka få in ett kort när min man fick diplomet av kursen. Fortsättning följer hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards