Alla inlägg den 20 oktober 2017

Av saradorthy - 20 oktober 2017 11:27

Läste i tidningen Dagen att Stadsmissionen säger Fattigdomen finns men syns inte. Sluta blunda för fattigdomen i Sverige skriver man på D N debatt . Det finns 4 grupper av ekonomisk utsatta. De som under lång tid gått på försörjningsstöd andra hamnat mellan stolarna . EU medborgare och papperslösa. Hur hanterar vi fattigdomen i Sverige . Nog känns det mycket skamligt att det är så. Ingen av oss kan två våra händer. / Livsresan fortsätter , så blev det den 6 juni 2003. Vi gjorde oss klar för att ta emot den blivande studentskan, när vi var nästan framme ringde det i mobilen och doktorn berättade att vi måste ner till operationen för han har så ont, jag scarade vi kommer så fort vi tagit emot flickan och grattat . Vi åkte hem till sonens villa och tog oss en kopp kaffe så skulle sonen och jag åka ner då ringde mobilen igen och doktorn sa att vi kämpar med livet jag svarade vi skall strax åka iväg efter ett par min ringde mobilen igen och doktorn talade om att livet gick inte att rädda. Vi blev mycket chockade då sa sonhustrun jag följer med samt äldsta dottern . När vi satte oss i bilen hoppades jag att det bara var en dröm och inte verklighet.det var den sorgligaste bilresan jag varit med . Bad till Gud att han skulle hjälpa mig . På sjukhuset tog dom emot oss så fint , vi fick sätta oss ner och blev serverade dricka och till sist måste vi in till min döda man som låg så fridfullt utan smärta . Vi tog farväl efter en 40 min sedan gav dom oss portföljen samt klocka glasögon och ringen. . Fortsättning följer hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards