Alla inlägg den 9 september 2016

Av saradorthy - 9 september 2016 09:30

Först av allt denna vecka är jag glad att Partiledare Batra åkt till Israel. Vi har ju alltid haft gått förhållande till Israel. Sedan måste jag kommentera programmet Kristallen där Carina Berg och hennes kompis var programledare. Det var väldigt vad dom var flumsiga , får man flamsa på så otroligt i ett familjeprogram . Flickorna sa att dom haft så roligt ja otroligt roligt hade dom . Kl 20.00 gick jag över till Aktuellt och Agenda, dagen efter så stod det i en dagstidning att en av flickorna klätt av sig och stod i underkläderna på i direktsändning . Ingen journalist har skrivit en rad och ingen annan har kommenterat . " jag saknar ord" . Så har regeringen lagt fram sin höstbudget. Löfven han är mycket klurig jag upplever att han mutat MP och V . Jonas S sken som en sol. Nästan allt skulle förverkligats nästa mandatperiod och ingen vet vilken regering som då regerar. I dag skall jag titta på Prins Alexanders dop det är alltid så fint och högtidligt.I dag skall jag försöka lägga in ett kort av min avslutning av första klass. Det var många elever från klass 1-6 i denna byskola. Min livsbeskrivning fortsätter i sakta mak Hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards