Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av saradorthy - 28 oktober 2016 11:32

Nu vill jag ta Stefan Löfven i försvar för hans resa till Saudi- Arabien. Han är en trygg person vet vad han säger pch gör. Man kan ju inte resa till ett land som man har handel och kritisera deras statsskick . Carl Bildt har yttrat ett bra förslag man skall vara vänner med sina grannar , nu är ju inte detta land våra grannar precis men ändå. Alla i Europa tycker naturligtvis att deras statsskick är medeltida , hur dom behandlar kvinnor m m , jag tror det som skall lyfta deras kvinnor är kvinnorna själva. Det finns en del kvinnor som läser på universitet men vänta bara till dom blir många som läser då får pingvingubbarna finna sig i att dom tar för sig. Alla pingvingubbarna där vet ju om internet och vet hur vi i Europa har det . Så vi får vara glada att vi har Stefan Löfven och inte Trump.Det var ett tag sedan jag bloggat om min knäledsoperation. I torsdags var det 1 år sedan jag opererades. Jag har helårets och så togs minuskeln bort . Så ute får jag med krycka det känns tryggare. Men min muskelreumatism som jag fick för 3 år sedan vill inte riktigt lämna mina ben och knän. Men jag har inte ont äter lite kortison , innan jul skall jag uppsöka min läkare får höra vad hon säger. Önskar er alla en solig helg Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards