Alla inlägg den 1 januari 2016

Av saradorthy - 1 januari 2016 12:41

Gott Nytt År Den vaksamma bloggläsarna såg att förra veckan hade Annandag jul i stället för Juldagen.Det gjorde jag för att se hur många som uppmärksammade felet. Nu har det nya året börjat och ingen av oss vet vad det bär i sitt sköte. Många av oss summerar det gamla året och hur det varit. För egen del genom mitt onda knä har jag nästan varit rörelsehindrad och i stort sett måste hålla mig innomhus . Men annat hoppas jag det skall bli. Såg i Expressen att Partiledarna och Ministrar gav Nyårslöften. Finansminister Andersson lövade att sluta skylla på Reinfeldt som införde jobbskatteavdraget som sossarna röstade för. Annard skulls hon få böta krona för krona.Men Carin Pettersson på Aftonbladet hon fortsätter att älta detta jobbskatteavdrag,man skulle kunna tro att skattesänkningens pengar kastades i Bottenviken men det var ju medelsvensson som fick ta del av det för att konsumera när det var finanskris.Sedan lät hon som rådgivare åt Stefan Löfven. Ett nyårslöfte till alla invandrare som får stanna i Sverge att ni skall trivas och att ni skall få bostad och jobb. För det andra hoppas jag att 2016 att vi blir torelantare ,varmare och hänsynsfulla Hälsar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards