Alla inlägg den 13 februari 2015

Av saradorthy - 13 februari 2015 10:17

jag hade tänkt att blogga om något helt annat. Men i Aftonbladet Söndagen den 8 feb. Läser jag följande om KD skrivit av Jan Guilloy. Han har några kommentarer som inte faller honom i smaken , slutorden var låt oss önska dem käpprätt åt Helvetet, jag blev chockad får man skriva så om ett parti i Aftonbladet. För det första har han sårat alla som. Röstat på KD sedan kan jag upplysa Jan Guilloy att varken han eller jag har fått något mandat att partier eller medborgare till HELVETET. Det enda jag vill säga denna framgångsrika och penningstarka jag tycker synd om dig. Så var det dom 2 flyktingpojkarnas misshandel av väktare . Det var fruktansvärt. Men jag personligen har alltid tyckt att ensamkommande flyktingbarn under 18 år skall apsolut vara hemma hos sina föräldrar hur än dom har det hemma .Nu har vi hört att närmare 500 barn försvinner någonstans i Sverige. Vi kan ju bara ana hur har dom det och hur kommer det att bli för dem. Hur skall vi i Sverige kunna ta hand om alla med allt dom varit med om och allt vad dom behöver av kärlek och omtanke. Jag tycker det är en omöjlig uppgift.? Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och påsöndag firar dom kristna Äktenskapets dag . Det skall vi fira i alla fall tycker Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards