Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av saradorthy - 24 oktober 2015 15:04

En händelserik vecka. Besök den 20 okt. Hos ortopeden, han såg hur illa det var , på en gång sa han det måste bli operation och vi måste prioritera. Efter ett par dagar så ringde en sköterska från ortopeden att de fått ett återbu.d den 26 okt. Och då fick jag ta den tiden . igår tog jag dom sista proverna så nu är jag klar för operation mån. den 26 okt. Nästa blogg skall jag skriva hur allt gått. Hur ofattbart det som hände i på Kronans skola i Trollhättan. Det var en svensk kille bra att dom gick ut med bild och namn. Vi måste bli tuffare både om svenska och utrikesfödda som begår så hemska brått. Nu börjar flyktingströmmen bli ohållbar hopps att andra EU länder försöker ta sitt ansvar. Alldeles riktigt som Stadsministern sa att Sverige behöver inte skämmas. Dom som skall skämmas är de länder alla flyktingar kommer ifrån . Jag vet inte hur Sverige skall kunna ta hand om alla som vill komma hit. Inte är det roligt att bo i tält när vintern närmar sig. Jag hoppas att alla partiledare måste komma överens att på bästa sätt lösa denna svåra situation. Nu är sommartiden slut glöm inte att ställa om klockorna hälsar Sara-Dorthy.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards