Alla inlägg den 13 juni 2014

Av saradorthy - 13 juni 2014 11:10

I dag slutar mitt barnbarnsbarn första klass. Grattis Selma.Jag har hört att både mamma och pappa samt hennes två småsyskon skall vara med. Så är det studentavslutning här i staden . Polisen har upplyst att flaken skall ha stadiga räcken och ingen dricka av något slag skall finnas med . Vilket bra intiativ Bravo.Det som kan bli lite smolk i bägaren är att det inte är många sommarjobb.Alla vill dom tjäna lite pengar för att resa innan Högskolestudier väntar.I dag känner jag mig lat. I går bussade jag och köpte blommor till min mans grav samt till min balkong.Det är så otroligt roligt att pynta på balkongen. I år har jag bestämt att inte ha så många blommor. Jag vet inte hur länge det håller.I vår stad har vi en kvinnlig stadsträdgårdsmästare och hon har förvandlat våra fyra stadsträdgårdar till rena paradiset.Det är en fröjd att promenera genom dem. Jag skulle kunna skriva mycket om denna kunniga dam. Jag kanske går ut och choppar lite inte mycket. Trevlig Helg önskar Sara-Dorthy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards