Alla inlägg den 26 juli 2013

Av saradorthy - 26 juli 2013 11:41

Fredagen den 26 juli.En grupp från Stadsmissionen och Svenska Kurkan tillsammans med asylsökande vandrar från Malmö till Stockholm för att uppmärksamma att det blivit svårare att få asyl i Sverige. Jag har ingen koll på det.Jag kan verkligen förstå dem som har flytt nästan halva jordklotet att dom vill stanna i Sverige. Jag har förtroende för Migrationsverket att dom gör rätt bedömning samt noga går igenom alla ärenden. Tyvärr har man fått avslag så måste man lämna landet.Att gömma sig tror jag är mycket olyckligt i långa loppet.Nu säger 7 av 10 kommuner att dom har svårt att ta emot fler flyktingar. enligt uppgift kommer det dubbelt så många i år.Det är verkligen en besvärlig situation, hur skall det lösas. Regimen i dom länder som dom flytt ifrån när skall dom få sin dom. Att behandla sina medborgare så illa att fly är sista utvägen. Det är ett mycket stort problem . Syrien, Egypten, Iran , Pakistan det
är ju problem överallt . Håller hela världen att bli galen eller har dom alltid varit det .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards